Back in the game!

Ser att det har varit lite dålig uppdatering från både min och Sandras håll. Men nu är vi på G igen;P Jag har hur som helst iallafall en ursäkt och det är att jag har tvingats ägna min tid åt att plugga, plugga och åter plugga. Och nu börjar jag bli riktigt trött på det, vilket jag säkert var innan (vem är itne det?!), men nu orkar jag faktiskt inte mer snart. Men man får vell skylla sig själv när man skjuter upp allt till sista dagen!!
  Imorgon är det iallfall helg, tack och lov, och den kommer inte spenderas hemma som förra utan på: JOBBET!!! Blir bara bättre och bättre för var helg som går, ni kan bara tänka er vad jag kommer hitta på nästa.. Nej men imorgon har jag faktiskt planerat ett besök till Stockholm med Sandra där vi hade tänkt äta ute på nått mysigt ställe:)
  Skulle egentligen vilja hinna med lite shopping också, känns som om jag behöver det efter den här veckan. Vet dock inte om vi hinner eller orkar.. vi får vell se helt enkelt!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0