Torsdag

Jag känner mig verkligen hängig, som om jag håller på att bli sjuk. Helt mörbultad som om någon skulle slagit på hela kroppen.Kände precis samma känsla sista dagen på Emmaboda då jag upptäckte alla såren jag hade fått av någon konstig anledning på hela kroppen. Fast det var nog snäppet värre. Men nu vet ni ju i alla fall hur jag känner mig. Ligger just nu i sängen med datan och tycker synd om mig själv. Fryser som fan gör jag också. Har bett mamma att köpa Apelsin och kiwi. Det är ju fullt med vitaminer. Hatar att bli sjuk och hatar mitt samhällsprov jag ska ha i morgon. Orkar inte alls plugga när jag känner så här. Ska fan inte bli sjuk tills i morgon. Amanda och jag har ju spikat i morgon. Vi ska som sagt ut och äta ,Sushi buffe tror jag det var.      

Stället nedan skulle man ju inte alls tacka nej till just nu. Kollade lite resor på internet för sköjs skull och man kan åka till Mauritius just nu för ett ganska billigt pris. Skulle göra allt för att ligga på en kritvit strand och känna hur det steker. Får vänta ända tills i vår då. Då jag, Amanda och Ella planerat att dra utomlands direkt efter studenten. Åh längtar!  

 
                                           Sandra


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare

2008-12-05 @ 12:58:46
Postat av: ella

ja fan va roligt de ska bli!! haha vi bord eju typ dra till maritius om vi har råd. fast undra om de e bra drag där eller bara massa pensionärer som glider omkring :P

2008-12-07 @ 04:26:04
Postat av: Sandra

haha jag tror det är massa pensionrer som glider omkring :P Tycker vi satsar på typ Grekland. Där lär det ju vara skit bra drag ;)

2008-12-07 @ 14:14:27
URL: http://embracethis.blogg.se/
Postat av: ella

då e grekland eller där i krokarna bättre ja ;)

2008-12-07 @ 20:48:55
Postat av: Sandra

haha aa det tror jag nog ;)

2008-12-08 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0