I´m back

Nu är jag tillbaka från Rom. Har varit en grym helg! Vi har gjort så mycket så det blir svårt att beskriva allt vi har hunnit med att göra. Vi har nog sett alla sevärdigheter i hela Rom bla Coleseum, spanska trappan,Fontana di trevi och Vatikanen. Riktigt fina platser. Jag har också ätit den godaste pastan jag nogonsin ätit. Utgång har vi också haft såklart. Vart förvånad över att det spelade modern musik. De spelade till och med Infinity med guru josh. Hade förväntat mig gammal schlager och sliskiga Italienare. Men det var både blandat folk från alla möjliga ställen och modern musik. Italienarna var fortfarande lite sliskiga. Trodde också att de skulle vara snygga Italienare överallt men det såg man inte skymten av.

Kort vad jag mer har gjort. Har bland annat  tagit exakt 300 kort, levt på pizza och pasta hela helgen, köpt två nakna figurer som souvenirer, pratat med min dåliga italienska, sett Roma vs Fiorentina och köpt med mig Lakris shot som man kan tända eld på. Ett pluss med Italien är att det inte finns någon åldersgräns på alkohol så alkohol har vi alla med oss hem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan vad kul du verkar ha haft :)

2008-12-01 @ 23:32:00
URL: http://lookie.blogg.se/
Postat av: Sara

hur najsig helg som helst! längtar till att se bilderna!! :D

2008-12-02 @ 23:10:19
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur najsig helg som helst! längtar till att se bilderna!! :D

2008-12-02 @ 23:11:04
Postat av: sandra

men kolla in Facebook :D

2008-12-02 @ 23:25:02
URL: http://embracethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0