I wanna rock!!

Några fler än jag som är sugna på någon konsert? Jag kan iallafall inte släppa det och det känns som om det var så länge sen sist! Och nu när jag sitter och kollar på lite bilder blir man ju inte direkt mindre sugen på det!
  Därför undra jag om någon vet något bra band som kommer till Sverige? Eller egentligen.. de behöver inte komma till Sverige, vill ju faktiskt utomlands också så varför inte slå två flugor i en smäll?! Ställer därför om frågan;
  Är det någon som vet någon bra band som ska ha konsert snart? SPELAR INGEN ROLL VART!!;P Amanda


Kommentarer
Postat av: Gynning

Hej på er med!!



2008-12-10 @ 09:20:46
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Sassy

Jag är också sugen på en bra spelning! Vet dock inga bra band som kommer hit inom en snar framtid...

2008-12-10 @ 10:03:08
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: ella

vet inga band som kommer hit snart :( men de gör inget för jag kommer inte vara här haha :D ha de så kul ikväll!! (eran utgångsfredag idag;))

2008-12-12 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0