Jag... retsticka?

Efter Sandras tidigare inlägg om mig känns det ju som om jag måste skriva ett om henne också, eller jag VILL skriva ett om henne. Men det får bli en annan gång för jag måste klura lite på vad jag sak skriva först.
 Hon skrev ju bla. att jag retas hela tiden och jag har tänkt lite på det och jag gör faktiskt det. Jag vet inte varför, jag vill ju inte vara elak,  men jag kan inte låta bli. Det är nog bland det roligaste som finns.. att retas alltså!! Och grejen är att jag gör det mot nästan alla, men kanske speciellt mot syskona.. t.o.m. mot de två på fem och sju år. Och om jag ska vara ärlig så är det nog dom som är roligast att retas med för de tar det på fullt allvar vilket gör det ännu roligare!
Min slutsats är att jag nog är ganska barnslig.. men det gör inget gör jag gillart;)

Hur som helst.. idag har vi ÄNTLIGEN fått vårat efterlängtade jullov, men till skillnad från de flesta andra blir det ingen utgång för mig inte. Jag sparar det till nästa vecka så får det bli bio ikväll med Jenny istället (som för övrigt är minst lika barnslig som mig.. ville bara lägga till det)  Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, för du är en svikare!

de e liksom min avskedsfest o du bangar..

inte bra ditt nötskal moahhaaha...

2008-12-19 @ 19:55:54
URL: http://camijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0