Paris nästa

Då var det dax. Ska åka till flygplatsen fyra i natt för att ta flyget vid halv sju till Paris. Precis som förra gången då jag skulle till Rom har jag inte packat vid den här tiden. Vet inte varför. Borde ha gjort det för länge sen så jag skulle kunna sova nu i stället. När vi skulle till Rom var jag vaken ända tills vi skulle åka och hann inte med någon sömn alls.

Hotellet vi ska bo på ligger precis vid Eifeltornet. Vet egentligen inte mycket mer än attt kolla på just Eifeltornet och Notredam som man kan göra i Paris. Men mer finns det. Hoppas på mycket shopping. Så nu när jag är borta litar jag självklart på att Amanda uppdaterar. Åh längtar.   Sandra

                   


Kommentarer
Postat av: Sara

skitunge :p

2008-12-18 @ 15:16:23
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: >Sessa

Hej vill åka jag med avis jag blir pussss din kusin

2008-12-18 @ 22:37:15
Postat av: >Sessa

2008-12-18 @ 22:38:26
URL: http://sessa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0