Sunday bloody sunday

Idag har jag haft världens slödag. Jag gick upp vid tolv. Åt frukost och sen gick och la mig igen och sov tills kvart i tre. Har inte ens varit utanför dörren. Eller jo när jag skulle hämta in min hund men det gills inte. Har i alla fall hunnit göra klart alla portföljfrågor i Aktiekunskapen och ätit massa glass och frukt. Nu ska jag nog sova snart. Fast först ska jag slö kolla på Sex and the city.

Fick sms av Sara som ville att jag skulle kolla in hennes blogg och då hittade jag världens sötaste inlägg. Du är så söt Sara! Det värmde verkligen <3  / Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

bara kände att ja ville slänga in en komentar här. men vet inte va ja ska skriva. så d får bli ett hjärta bara :P <3

2008-12-14 @ 23:10:00
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0