Taggad till tusen!!

Jag har börjat undra om det här med bloggandet verkligen är min grej, men så kommer jag hem nu efter skola och sex timmars arbetsdag och det första jag gör är att sätta mig här framför datan och skriva ett inlägg.. Hur stor bloggnörd är man inte då!?!
  Helgen har som sagt bara ägnats åt  en massa jobb med ett litet undantag på fredagen, som sandra redan skrivit om, då det blev lite av en utgång. Men det räcker inte, känner att jag måste ut och köra på riktigt. Så nu i helgen då...
 Åh, jag kan inte vänta.. kan inte den här veckan bara vara över. Vill ha helg nu!:) Amanda

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag längtar också! Då ska jag bjuda dig på brinnande shots ;)

2008-12-08 @ 23:31:07
Postat av: amanda

Oohh, oj oj då.. Då ska jag bjuda på fulspriten som är kvar;P

2008-12-08 @ 23:35:22
Postat av: sandra

haha men den är ju min med. eller aa mest din. Vi borde blanda drinkar :P

2008-12-08 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0