Avis

Amanda och jag har kommit överens om att vi ska uppdatera minst en gång per dag var. Nu såg jag att Amanda har legat i ordentligt och uppdaterat som tusan så nu måste ju jag ta och uppdatera lite jag med. Speciellt när jag nyss såg att våran blogg har haft besökrekord idag. Så många besökare som det varit idag har det aldrig vart hittills.

Hela min vecka känns som den har gått åt till att plugga. Har haft två prov idag och hunnit med att göra klart massa frågor och en inlämningsuppgift. Urtråkigt att skriva om hur mycket man pluggat den här veckan men det är det jag gjort än så länge och även jobbat. Andra bullar ska det bli till helgen i alla fall då fredagen är spikad. Amanda och jag har planerat en utgång. Vart och om det är fler som ska med vet vi inte ännu. Men jag vet några saker. Jag ska bjuda Amanda på brinnande shots, vi ska dansa hela natten lång och många goda drinkar ska det bli. Ska också ta massa kort. Finns inte alls många kort på mig och Amanda tillsammans, trots att vi varit kompisar sen trean.

Är verkligen Avis på Ella som ska till Thailand på Lördag. Riktigt avundsjuk. Skulle göra allt just nu för att få åka utomlands. Två veckor ska hon vara borta och brun som en pepparkaka kommer hon säkert bli.  Men kommer sakna våran UmberElla den korta tiden hon är borta i alla fall. / sandra



Kommentarer
Postat av: ella

naaw va gulligt :) jag kommer sakna er oxå! jag hoppas verkligen att ja blir brun som en pepparkaka o inte röd som en kräfta eller vit som en blekfis haha. håller på att packar nu:D puss!

2008-12-12 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0