Vart tar alla vägen?

Finns det några bloggar att läsa nu för tiden? Har typ ingen jag följer helt och hållet, känns som om alla blivit likadana.. vilket är tråkigt!! Och detta leder till att jag inte ens orkar leta efter nya bloggar att läsa eftersom jag förr eller senare alltid tröttnar på dom! Men det var en jag följde och det var Jennys, men vad gör hon då för hundrade gången?? Jo hon lägger ner den också! Så nu sitter jag här med absolut ingen blogg att läsa.. Och det är ditt fel Jenny!!!  Amanda


Kommentarer
Postat av: jag gillar eran blogg

hihi.. ibland är du så söt amanda. kommer du ihåg söt-mathias på våran skola? (vart har han tagit vägen egenlitgen? honom har man ju inte sett på år och dar) du e den nya sötisen på vår skola. SÖT-AMAN DA. hehe



men jag tänkte ju börja blogga igen när jag bor i USA:D för då är mitt liv mycket roligare än det är nu!



2008-12-14 @ 23:19:15
Postat av: Camilla

håller med amanda!

vf la du ner jenny?! aja baja!

2008-12-17 @ 15:51:09
URL: http://camijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0