Fredagskväll

Igår kväll mådde jag faktiskt mycket bättre så jag och Amanda gick ut och åt som planerat. Vi åt på en jätte mysig mongolisk/ barbeque resturang med världens godaste buffe. Fanns allt när det gäller mongolisk mat, sushi, räkchips, nuddlar, kyckling, och glass. Jag var verkligen propp mätt när vi lämnade resturangen.

Vi gick sedan vidare till Vanilla där Ella och hennes klasskompisar var. Ena fyllde år så de var uppskrivna på gästlistan. Kändes jävligt bra att bara kunna glida förbi den långa kön och sen direkt in. Väl därinne var det inge vidare. Det kändes som om alla killar och tjejer därinne var 14 eller aa kanske 16 högst. Dansgolvet var ganska dött och fullt med småkillar runt borden som trodde att de var nått. Amanda och Ella som ska jobba idag tyckte att vi skulle dra så vi drog hem vid halv ett. /Sandra


Kommentarer
Postat av: ella

hahah la du upp boop-attack bilden ;P blir hungring när du snackar om all den där maten!

2008-12-07 @ 04:23:25
Postat av: jenny

jag blev också hungrig

2008-12-07 @ 12:57:27
Postat av: Ulla

Jag blev också hungrig.

2008-12-07 @ 14:09:27
Postat av: Sandra

Haha vem är Ulla? ;)

2008-12-07 @ 19:31:29
URL: http://embracethis.blogg.se/
Postat av: Ulla

Gissa

2008-12-08 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0