Vad är det för fel på Sverige?

Jaaha, nu är det alltså bara en timme kvar till julafton!! Hade tänkt skriva lite vad jag önskar mig men nu när jag tänker på det så är det så mycket så det är ingen ide.. brukar ju ändå sluta i att man får någon gammal dvd-film som dom hittat på rean på Coop! Nej fy vad hemskt det låter, jag brukar faktiskt få ganska mycket av det jag önskar mig men just det här året är det så mycket jag skulle "behöva";P
  Men det är en annan sak jag har tänkt på.. Känns det inte som om alla är,ska eller har varit utomland på sistone?
Ella är i Thailand, mamma + syskona ska till Thailand om en vecka, Camilla far till Chile på fredag och för att inte glömma Sandra som flyger ut och in ur Sverige var och varannan helg.. Hhmm, undrar när det är min tur? Får vell antagligen vänta till den planerde studenresan! Men det gör jag så gärna:D
  Fast nu när jag tänker på det, jag ska ju faktiskt spendera en helg i Göteborg om inte allt för många dagar, gills det? Det får duga tills vidare..  Amanda


Kommentarer
Postat av: Sandra

Göteborg är fortfarande i Sverige!

2008-12-26 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0