Helgen är över..

Helgen är över och det har seriöst varit en av de tråkigaste på länge, inte så där mysig som jag hade tänkt mig!
Och läxorna som skulle blivit gjorda har ju naturligtvis inte blivit det, varför vet jag inte.. 
Jag kan ju inte skylla på att jag inte har haft tid den här gången iallfall?!
  Veckan som kommer kommer nog inte bli roligare den heller, kommer bara bestå av jobb och jobb, plus en massa plugg!
Inte nog med det, ser att Sandra kikat in på bloggen om lämnat en komentar men får vi något inlägg? Neeej.
Så nu ger jag upp och väntar på ett inlägg, tills dess ska jag vara knäppt tyst!


Amanda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag ar ju inte hemma annu! kommer hem idag :P Sitter just nu och ska kaka varldens mumsigaste frukost pa hotellet ;)

2008-12-01 @ 07:22:55
Postat av: Sandra

Men jag ar ju inte hemma annu! kommer hem idag :P Sitter just nu och ska kaka varldens mumsigaste frukost pa hotellet ;)

2008-12-01 @ 07:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0