Helgen är planerad!

Det är tisdag och min helg är redan planerad! Då Sandra drar till Italien över helgen hade jag tänk toppa det.. därför är min plan att på fredag efter jobbet när jag har kommit innanför dörren ska jag inte gå ut genom den igen för än på måndagmorgon då det är skolan som gäller ! Kanske låter tråkigt för vissa men för mig är det den bästa planen jag haft på länge!!
Jag ska bojkotta sthlms nattbuss i minst två helger hade jag tänkt;)
Och inte nog med det, någon i detta hus (dock inte jag) ska även få baka lussebullar,  jag är redo för lite julstämmning!
  Just nu sitter jag och kollar på lite bilder från olika helger och jag vet inte riktigt om det får mig att vilja ändra mina planer eller inte!? Men nej, jag har bestämt mig.. helgen spenderas inne och ingen annanstans. PUNKT!

Kommentarer
Postat av: sandra

Efter allt ditt inne sittande sen efter två helger får vi ta en riktig utekväll i sthlm. Fellows ofc ;)

2008-11-25 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0