I'm sticking to my word!

Har egentligen ingenting att skriva.. Tänkte bara visa att jag faktiskt gör som jag sa att jag skulle, håller mig hemma en löradagkväll! Ska erkänna att jag blev smått rastlös igår kväll, inte för att jag brukar göra nånting varje helg, men när jag vet att jag verkligen inte ska göra nånting är det en annan sak! Och så är det vell också idag, skulle nog gärna vilja komma här ifrån ett tag och hitta på nått. Men men.. har både hunnit övnongsköra och fixat mitt rum som i stort sätt stått omöblerat i snart ett år, så det känns ju lite skönt iallafall!
  Har även pyntat lite här hemma och hör att någon också har satt på julmusik, känns lite tidigt men julkänslan är iallafall på topp;) Men neej.. det här med att vara inne en hel helg är nog ändå ingenting för mig, och jag har ju faktiskt gått utanför dörren så jag har ju inte hållit mig till det jag sa till 100%, så nästa helg är det utgång som gäller och jag längtar redan:)
Men tills dess ska jag ha gjort alla de läxor som den här helgen egentligen var till för, så det måste jag ta tag i... imorgon!
                                                                                                                                               Amanda




Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg! :o)

2008-12-09 @ 21:04:30
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :)

2008-12-10 @ 14:55:41
URL: http://embracethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0