Italien nästa

Börjar dra ihop sig nu. Det är ca fyra timmar  kvar tills Sara kommer och hämtar upp mig för att åka till skavsta. Å innan dess ska jag hinna packa klart det sista,ladda I-poden med musik,fixa kameran,duscha,sova och platta håret. Känner att sova kommer jag inte hinna så får satsar på att sova på flyget.Pax för fönsterplats!


Har nog tagit med mig tre par skor. Fyra med de jag ska åka i och tre kläningar. Kommer nog bli mycket utgång. Tjejerna vill hinna med tre utgångar och klart vi ska prova på Italiens uteliv. Har hört att det ska finnas en hel gata vid den berömda fontänen ( fontana di trevi?) full med krogar och klubbar så där lär ni ju hitta oss på kvällarna. / Sandra


Kommentarer
Postat av: j

åhhh:(

2008-11-28 @ 10:42:11
URL: http://jblomgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0