Tisdag

Idag när jag och Amanda gick på stan. I Tälje alltså. Så kom vi fram till att det inte finns nått att köpa. Man hinner gå en stan runda på kanske en halv timme och inte hitta något. Vi var i varenda butik kanske två gånger. Inget, verkligen inget fanns att köpa. Jag som har fått lön idag också, jag ville verkligen hitta något. Allt vi kom hem med var en varsin eyeliner och så köpte Amanda ett nagelack.

Sitter just nu och försöker ladda ner det nya Gossip girl avsnittet och DH men inget av dem funkar ju. Blir fan helt galen. Men ett som funkar är i alla fall The Hills. Jag är nog en riktig The Hills nörd. Nästan värre än Amanda men bara nästan eller så är vi det lika mycket. / Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

The hills <3

2008-11-25 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0