Always the same

Tisdagen går i Söndagens tecken då jag även idag har absolut ingenting att göra! Och ja, jag börjar faktiskt tycka synd om mig själv. Verkar dock som om jag precis har fått till en fika tills ikväll, måste verkligen komma här ifrån oftare. Även fast jag får tvinga mig på mina vänner;p Min "Operation-hitta-hultan-eva" står ganska stilla för tillfället, men jag har både mejlat och smsat lite folk så jag hoppas på resultat i slutet av veckan! Hur som helst... jag tycker man börjar märka att jag har haft jävligt tråkigt på sistone på bloggen då alla inlägg bara handlar om vad jag gjort under dagen och vad jag ska göra senare. Tråkigt tråkigt, men ni får stå ut! Börjar faktiskt sakna Sandra lite, henne kan man alltid höra av sig till om man har tråkigt. I och för sig är det ju hon som betalar om jag ringer... så kanske ska ge det ett försök?  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0