Casual friday

Nu är det helg. Äntligen! Har längtat tills helgen hela veckan så jag kan sova ut ordentligt. Tids skillnaden mellan Sverige och Thailand är ändå 5 timmar och har verkligen känt av det. Somnade typ på ett prov i veckan och har sovit i nästan tre timmar varje dag den här veckan, efter skolan. Sen vid tolv tiden på kvällarna är jag fortfarande död. Känner mig jätte slö. Pank är jag också. Blir inget roande för mig den här helgen inte. Men har hört att det ska bli upp mot 20 grader både idag och resten av helgen. Så ska passa på att försöka få tillbaka min solbränna. Det är ju bra iaf. Nu ska jag bestämma mig om jag orkar gå på min religions lektion eller inte. Orkar jag ens gå till skolan? Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0