Finns inget bättre än lediga dagar!

Idag är det alltså studiedag och jag måste faktiskt säga att jag nästan gillar dagar som denna mer än helg. Det är nog för man uppskattar dom här så mycket mer, man får liksom en extra dag!!! Och eftersom i princip hela lovet gått till spillo då jag har gjort absolut ingenting tänkte jag att jag faktiskt skulle få nånting gjort idag, så ska alldeles strax åka in till Södertälje för att träna för att sedan möta upp Sandra och Ella för en fika. Fast nu när jag tänker efter.... först träna och sen fika, är det så smart? Strunt samma, var så länge sen jag träffade någon av dom där pinglorna så det är verkligen på tiden!!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0