Hemma igen

Då var man hemma i kalla Sverige igen. Ush möttes verkligen av en jätte kall vindpust när vi gick av planet. Lite skillnad mot Thailand, där det var nästa 40 grader i solen varje dag. Vi har verkligen haft det jätte bra! Resan ner var verkligen inte den bästa. På planet mot Bankok satt en rysk kärring bakom mig och spytte i typ två timmar på början av resan. Hon var nog flygrädd och hade supit sig full. Trodde fan jag skulle dö. Det värsta jag vet är när folk spyr. Speciellt på en tio timmars flygtur. Hehe nog pratat om det. I Bankok bytte vi sen flyg mot Phuket. När vi kom fram var det verkligen paradiset. Har aldrig sett en sån fin strand. Och hotellet. Det var det bästa. Världens finaste pool och allt var verkligen perfekt. I Phuket stannade vi i tio dagar. På dagarna låg vi på stranden och kvällen nästan shopping varenda dag. Vi hann med även en del utflykter till bland annat olika stränder, James bond Island och en Fantasea show med ungefär 30 elefanter, tigrar och kor. I lördags åkte vi tidigt till bankok för att kolla in staden. En häftig stad. Men vart lite besviken, hade förväntat mig en hel del. Men shopping var den bästa. Tror vi hade med oss ca tio kg mer i vikt än när vi åkte för att vi köpt så mycket. Har verkligen vart en lyckad resa. Allt har varit så underbart. Vill redan tillbaka. Ett minus är att 
solbrännan vill absolut inte sitta kvar. Har börjat flaga överallt! Känner mig helt fläckig. Det är som att min kropp inte vill vara brun. Har till och med börjat flaga på händerna. Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0