I don´t wanna loose your love tonight

Idag blir det plugga nästan hela kvällen. Är så jäkla trött på att plugga. Jag har gjort det varje dag sen Tisdag förra veckan. Helgen ett undantag såklart. Men snart slipper jag. Idag kom jag till skolan och skulle göra mitt muntliga. Var så jäkla trött i morse så tvingade mig upp bara för muntliga NP men så får jag inte göra det. Hade inte skrivit det där jäkla PMet. Kanske lika bra. Höll på att somna på nästan alla lektioner. Sånt man får ta efter en sleeeten helg. Efter skolan var jag nere på stan och köpte lite solfaktor. Min pappa och syster har bara köpt styrka 50. Vet inte vad de hade tänkt, men jag hade i alla fall tänkt att bli bruuuuuuuun. Nej ingen 50 för mig. Det vart 8 istället. Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0