Måndag

Hade velat använda mig av samma titel som Sandra har gjort då den skulle passat himla bra en dag som denna, men nu hann hon före. Idag var alltså första dagen i skolan efter helgen och jag lovar, jag försökte fakriskt gå upp men det gick verkligen inte! Så idag gick jag upp efter en låååång natts sömn och gjorde mig redo för gymmet istället, men det blev inte någon träning för min del heller. Istället åkte jag in till Södertälje och åt lunch med Jenny i solen. Solen är verkligen en 10 poängare i alla lägen, vore det inte för den idag hade jag mått riktigt dåligt. Istället känner jag mig för tillfället bara lite sliten. Måste bero på, som Sandra också skrev, att festen fortsatte igår på morgonen. I nu läget kan kan jag inte riktigt förstå hur jag orkade men det gjorde jag i alla fall, och nu sitter jag här en måndagseftermiddag med en härlig baksmälla. Och min luffarstil till klädsel idag vill jag inte ens tänka på att jag visade mig ute med, den visar verkligen att jag kommer från den lilla hålan som jag gör. Men sen så visade jag mig bara i Södertälje(läs: Slöddertälje) vilket bara är en ännu större håla så efter närmare eftertanke så gör det nog inte så mycket. Nu ska jag ut och ta vara på den sista solen för dagen sen är det duschen som gäller!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0