Min onsdag

Halva veckan har gått. Dåligt med uppdatering som sagt men heeeey ibland har man ju inte tid. I dag har jag hunnit med mycket. Började dagen med uppsats som pågick i 5  timmar. Jag skrev i ungefär 3,5 tim. Vart ganska nöjd. Men när jag är nöjd brukar det gå dåligt. Sen vidare ner på stan och kollade efter bikini att ha i Thai. Hittade två men kunde inte bestämma mig så lär köpa någon av dem i morgon istället. Efter det vart det till körskolan. Min andra lektion. Gick bra den med. Eller det var det läraren sa. Jag själv tycker den gick dåligt. Tror läraren bara ville vara snäll. Sen hem till Kalle. Efter det Övningskörde  jag med pappa och åt på Max sen hem och Träna och skriva muntliga NP. Tycker jag hunnit med förvåningsvärt mycket grejer. Jag känner mig duktig! Nu är jag helt slut i huvudet och ska sova. Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0