Onsdag

Jag har tänkt på en sak.. hur mycket tid spenderar man egentligen med att åka buss och tåg? Och för att inte glömma, hur länge har man inte stått och väntat på dem? Jag antar att det är mycket tid som gått åt detta! Vilket bara är annu en anledning till att rappa på lite med körkortet. Så idag har jag varit förbi körskolan och bokat körlektioner och allt annat man ska ha gjort, så nu är jag fast där i ett par veckor. Har tom gått med på att köra på morgonen så om jag var en fara i trafiken innan är det ingenting mot vad jag lär vara då! Men det känns iallafall skönt att ha allt det där bokat så man är på banan igen! Nej fy vad tråkig den här bloggen börjar bli, lovar att det ska bli bättring på det!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0