Paradiset nästa

Då var det dax. Äntligen! Om en timme åker vi upp till Arlanda för att ta flyget vid ett till Moskva. I Moskva ska vi byta så vi kommer till Bangkok. Och i bangkok vidare till Phuket. Lite för många byten tycker jag men det är bara för att vi ska vara en dag i Bangkok sen innan vi åker hem och då vart resan lättare om man gjorde så. Kommer ta ca 15 timmar att flyga. Grymt lång tid men lätt värt det. Känner mig typ pirrig. Men fan vad kul vi ska ha! Helt underbart. Hoppas det regnar här hemma och att jag får klar sol hela dagarna...höhö. Ciao! Sandra




Kommentarer
Postat av: kalle.

jag saknar dig redan älsk :( men jag hoppas du har det skitbra där borta! btw: köp skitmånga tröjor till mig :D

2009-04-08 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0