Party with my pain

Då var det studentkryssning ikväll, äntligen!!! Har sovit 12 timmar inatt igen så borde verkligen vara fit for fight ikväll;p Känner mig dock sjukt stressad.. jag menar, kolla ut! Bästa vädret vilket gör att man bara vill vara ute men det är så mycket jag inte har gjort som måste bli klart. Åker ju om inte allt för länge. Kom precis ur duschen vilket betyder att håret står åt alla håll, så det är i stort behov av att göras i ordning. Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig, jag har inga kläder, inga skor, ingenting... Och eftersom jag känner mig själv rätt bra efter 18 år så vet jag att jag lär skjuta upp allt det här någon timme till vilket betyder att jag i vanlig ording kommer springa runt som en galning i sista sekunden. Men jag lyckas ändå alltid(oftast) på nått sättt komma iväg i tid så är inte så orolig. En sak som dock inte är lika roligt är att jag har värsta av träningsverken, fråga mig inte vart det kommer ifrån!? Har faktiskt ingen aning vad det kan bero på, men ont gör det och inte blir jag av med den tills ikväll kan jag tro. Och detta gör att titeln/låten passar extra bra;)  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0