Påskhelgen lider ÄNTLIGEN mot sitt slut...

Känner att jag har lite större spress på mig att uppdatera nu när Sandra ligger och steker I Thailand. Hoppas dock på iallafall ett inlägg från hennes håll, tror det är fler än jag som vill veta hur hon har det! Helgen har i alla fall varit lugn, lite väl lugn kanske. Mer rastlös än så här är det nog svårt att bli.. Dagen har spenderats till att försöka ragga med någon på bio vilket jag inte alls har lyckats med så jag har helt enkelt fått underhålla mig själv som alla andra dagar på sistone. Nästa vecka har jag dock planerat på så vis så att den inte har en lugn stund vilket känns hur skönt som helst!!! Bara vädret håller i sig ska allt gå perfekt.
  För tillfället ser man knappt skillnaden på mig och en albino så imorgon ska jag soooooola och samtidigt försöka fynda något på stan! Trots min långtråkiga helg känner jag mig ändå på så pass bra humör så tänker TOM. lägga upp bloggens första "Dagens låt". Titta vad bra jag sköter mig medans Sandra är borta, hon skulle vara stolt!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0