Thailand i morgon

Nu börjar  jag faktiskt få lite resefeber. Känner att jag börjar bli nervös. Har inte packat klart, men det är som vanligt med mig. Jag gör det jämt i sista sekunden , sen har jag inte duschat och skrubbat bort min bus-lotion helt heller. Måste ta tag i det där nu. Men jag kan verkligen inte sluta tänka på en sak. Och det är om det blir någon form av naturkatastrof när vi är där borta som tex en Tsunami. Vet att det finns stora larm som går om det ens kommer en stor våg ute på vattnet men tänk om de inte funkar eller om det är mitt i natten? Ush! Jag kommer nog inte kunna sova de första dagarna där borta. Men Tibelia berättade en bra sak idag. Hon sa att precis innan tsunamin kom så hade Elefanter slängt upp människor på ryggen och sprungit upp mot bergen och därmed räddat många människor.  Det lät verkligen jätte overkligt men skit häftigt! Jag får nog hålla mig i närheten av Elefanterna för att känna mig trygg helt enkelt. I övrigt så känns det helt overkligt att komma bort från vardagen och åka till Paradiset Läääängtar!!. Sandra

( Bilden nedan är på stranden vi ska bo vid ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0