Colin Leclairgymnasiet 13:00, 22 april!

Igår fyllde alltså Anna år och det betyder att jag igår blev exakt 18 och ett halvt.. Kan man säga att jag fyllde 18 ½? Jag kanske borde fira!? Hur som helst.. mösspåtagningen närmar sig och på så vis även NY-resan för mammas del vilket betyder att jag snart har mina converse. Hade ju planerat en himla lång lista på grejer som jag hade tänkt mig skulle följa med från NY, men då min ekonomin inte riktigt vill vara fullt så bra som jag hade önskat får det nog räcka med skorna!
  Imorgon har Camilla sin dansföreställning också, så om det är någon som råkar hänga i Colins trakter(som så många gör) tycker jag ni ska kika förbi 13:00.

Min mobil har varit död sen ett antal timmar tillbaka och fast man är lite sugen på att ladda den så fy fan vad skönt det är att slippa ha koll på den hela tiden. Den är konstant med mig vart jag än går känns det som. Men inte nu inte, nu ligger den i tryggt förvar på mitt rum och där ska den få stanna ett bra tag OLADDAD!!  Amanda


Lycka till!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0