Somewere over the rainbow

Något smarthuvud till person skulle i söndagskväll visa mig hur jag på en mycket  "smartare" sätt kunde ladda min ipod med låtar vilket resulterade i att jag igår upptäckte att jag endast har 20 låtar för tillfället. 20 LÅTAR, det är ingenting.. Och detta leder till att jag imorgon kommer få gymma till "Somewere over the rainbow", man tackar!! Det här kommer du få igen för, och de 10 gånger värre. Så även idag räddade solen dagen ifrån katastrof! Och imorgon beger sig alltså ena halvan av den här bloggen till Thailand och tyvär är det inte jag utan Sandra! Hon har varit utomlands flera gånger det senaste halvåret än vad jag har varit de senaste FEM åren vilket måste betyda att det är min tur nu? Nej men jag hoppas hon får skit kul vilket hån säkert kommer att ha! Vill dock inte att hon ska bli fullt så brun som hon brukar, det gör bara att man själv ser ännu blekare ut vilket borde vara omöjligt i nuläget! Nu är det plugg, plugg och åter plugg som gäller de närmaste timmarna.  Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0