Vårkänsla!!!

Åh vårkänslan är verkligen på topp! Älskar våren, älskar Sveriges väder, jag älskar allt och alla för tillfället... eller allt och alla? Nästan i alla fall.. Och bara det är ju en bra bit på vägen. Alla blir så glada nu när solen tittar fram, tom. grannens hund. Den ser sådär liten och gullig ut men innerst inne finns det en liten djävul och varje gång jag ser den ska han envisas med att bitas, men icke idag. Idag hade nog även han vårkänslor i kroppen tror jag! Varje dag känns som fredagar, men de ät det ju inte. Det är skola som gäller imorgon också, fast det gör ingenting med det här vädret. Det är nästan kul att gå dit. Men bara nästan! Det är mycket "nästan" nu känner jag, men behöver lite bättre väder för att de ska försvinna, i sommar kanske:) Idag har jag, förutom skrivit NP i svenska i 3,5 h, även införskaffat mig en ny väska. Och jag gillar verkligen den, nej jag älskar den!!! Ska nog ut och ta vara på vädret nu tänkte jag, kanske en promenad?

Och ja, jag vet att det blivit lite många låtar nu på sistone igen men just den här passar så himla bra till vädret! Och sen kanske det ska bli den nya grejen? Jag menar, dagens citat funkade ju inte så där jättebra så kanske ska satsa på dagens låt istället?! Amanda


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Om du ska ha dagens låt får du åtminstonde lägga ut bra låtar AMANDA! :P

2009-04-01 @ 18:06:06
Postat av: amanda

Den här låten är bra SANDRA!!!!!

2009-04-01 @ 19:49:48
Postat av: J

haaa haa

2009-04-02 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0