Vart är Hultan på väg?

Det börjar ju närma sig sommar och med det allt roligt med festivaler och annat:D Det är så mycket man vill hinna med i sommar, det är liksom det sista man har innan man ska börja bli lite mer "seriös" med plugg och jobb och allt vad det är.. Och det märktes verkligen idag när jag skulle skriva min ledighetsansökan till jobbet, jag skulle nästan behöva ta ledigt hela sommaren känns det som, men det kan jag ju inte.. eftersom jag gillar pengar!:) Det var bättre förr!
  Hur som helst, fick ett mail från Hultan nyss där de berättar om sitt nya artistsläpp; Ludacris!? Man undrar ju då lite smått om han kanske inte har råkat hamna på fel ställe? Jag menar Ludacris på Hultsfred? Aja, nu vet jag i alla fall någon jag absolut INTE ska se!  Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0