Emmaboda i mitt <3

Dax för lite uppdate från min sida. Var väll typ två veckor sen? Amanda har ju varit duktig i alla fall. Har ju varit på Emmaboda. Det var urflippat. Allt som kan hända, hände. Ni som känner oss kanske sett den sköna videon på Ella? Det är bara en av måååååånga. Vi bodde vid världens bästa camp med världens bästa stereo och högtalare. Överöstade banden som spelade till och med. Det gillar vi. Saknar allt med Emmaboda. Folket, plocka päron, Campet, musiken, Humle och dumle, skrika vem var det som kasta, våra dirty dancing hopp, ostdipp ( allt går att doppa i ostdipp),  2many djs, när allt folk samlades vid vårat camp på kvällarna och bara röjde loss, Våran dudär. neej inte du grej, öltältet, aaaaallt saknar jag. aaaaaaallt! Enligt mig slog det Hultan. Emmaboda 2010 blir det lätt!! Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

Finally Sandy! De va länge sen man såg ngt från dig här ;) haha.

2009-08-13 @ 20:23:00
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0