Grattis Rebecka!

Min lillasyster Rebecka fyller 15 år idag! 15 år, det känns lite väl mycket för henne... Men så är det iallafall. Har försökt hitta en bild på henne nu i snart en timme men det är hopplöst, jag har inga! Det fanns någon emoliknande bild på henne på facebook men känner att det inte riktigt visar hennes riktiga jag eftersom hon inte ser ut så längre så därför tänker jag inte lägga upp den. På tal om annat är jag äntligen kalr med mina tre nattpass i rad nu, trots att det varit ganska kul att jobba kan det inte kännas skönare. Igår fick jag dock se schemat inför september och det enda jag har att säga är; HERREGUD! Från och med första september har jag absolut inget liv en månad framöver. Men men, peeeeeengar! Nu är det tårta. So long!  Amanda

P.S. Sandra om inte du börjar uppdatera oftare tänker jag bojkotta den här bloggen!



Kände att det här var en bra liknelse till Rebcka;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0