Jobb efter två veckors "semester"...

Satt precis och tänkte på hur smart det egentligen är att gå ut dagen innan man ska jobba. I och för sig gick vi ju inte ut igår utan satte oss bara och "tog ett par öl". Usch, jag dricker inte ens det men man har liksom börjat vänja sig. Hur som, känns som jag gör det allt för ofta, tänker att det fixar sig dagen efter även fast man är ute halva natten. Saken är att jag hinner aldrig sova ut, det är på tiden att jag får en hel natts sömn. Först måste jag nog vända på dygnet, det här funkar inte! Hälften av dom igår började i ich för sig innan nio allihopa så det är väl inte så synd om mig, men det hjälps inte, jag är fortfarande trött. Ja ja, börjar jobbet 17.00 och innan det ska jag hinna få i mig nått att äta samt fixa födelsedagspresent till syrran som fyller år på sändag, sen är det jobb till 00.00 som gäller. Suck!  Amanda


Kommentarer
Postat av: jenny

HTTP://PUNGPINAN.BLOGG.SE/

2009-08-21 @ 16:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0