Tonight´s gonna be a good night

Fick ett sms av Amanda idag när jag var på stan. Stod " Sandra för fan, uppdatera bloggen". Så snäll kompis som är jag så ska jag självklart uppdatera. Har hänt ganska mycket kul sen sist. Har hunnit med en chillkväll på söder. Även fast det bara var en chill kväll så var det den trevligaste kvällen på länge. Mycket öl och lite lyftkran. Jag dricker inte ens öl. Sen i förrgår var det Kos-reunion. Då vart det middag och sen avslut på CP. Var skit kul att träffa er alla igen. Och ni vet vad som händer nästa år. Vi ska alla dit igen! Där med basta. Om inte vet ni vad som gäller. Vi kom nämligen på att vi kan starta upp en bar. Mitt på bargatan. Skulle vara den mest spårade baren på hela kos. East ska den heta! Ikväll blir det utgång i Sthlm. Ska bli så kul att bara gå ut och dansa + att Ella och jag har redan kvällens skämt spikat. Tack tanten på Åhlens. Du gjorde min dag. Nu har ni fått en riktig uppdate. Och kan lova att mer kommer ;) Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0