Listen and learn

Asså kan folk CHILLA när det gäller uppdatering av status på Facebook.. det är faktiskt nått som verkligen irreterar mig! I och för sig är det mycket somm gör det, men detta är nog bland de värsta. Jag vet exakt vad vissa helt ointressanta personer gör dygnet runt, något som jag inte behöver göra. Kändes som om att jag ville få det sagt! På tal om "vredesutbrott", jag har haft ett antal på jobbet idag. Fast såna som liksom är lite på skoj men inerst inne ändå på riktigt. Jag fick höra att jag har aggressionsproblem, och det kanske jag har? Men jag tror att jag hanterar det ganska bra ändå.. jag menar så fort jag tappade nått eller liknande så gav jag ifrån mig ett högt vrål. Eller vet inte om jag kan kalla det vrål? Jo, ett STORT vråååål var det! Och efter det kändes det genast mycket bättre. Blev jag sur på några av mina kollegor? Nej, istället fick de höra mitt inövade vrål vilket jag tror uppskattades. Iallafall i längden... Jag kan jag!:)  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0