Sommartiderna är över...

De här nattpassen hjälper mig INTE att få pli på min dygnsrytm, jag är uppe halva natten och vaknar lagom till jobbet igen. Men tro det eller ej har det varit ganska trevligt på jobbet mina två första dagar efter semestern. Egentligen ingenting om man jämför mot själva semestern men det är ju alltid nått liksom? Och imorgon är mitt sista pass sen har jag två, tre dagar ledigt igen tror jag! Och hörrni, det är väl dags att även jag inser detta; sommaren är över! Just den här perioden på året måste ju vara det värsta, jag menar förstå hur långt det är kvar till nästa!? Nej fy, man blir nästan deppig! Speciellt när en riktig sommardänga går igång, t.om. jag kan digga till sommarplågor som "Sommartider"  just den här perioden. Det är ju liksom så långt kvar till nästa gång så lika bra att ta vara på det nu när det fortfarande okej! Dags att lära er av dom bästa; ta vara på sista sommaren nu!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0