Rythm of the night

Efter att ha sett La gigolo i Lördags är jag seriöst helt kär i Ashton Kutcher. Filmen var bara helt okej men Ashton gjorde hela filmen. Man smälter. Åh...Hur som helst. Min helg har varit super bra. Var ledig både Fredag och Lördag. I Fredags var det ju som sagt utgång. Vi startade på nivå och avslutande på Ego. Ella gick ned ( dans) på en dvärg som hon trodde var en Kille. Hon fick en gratis drink och allt. Efter berättade jag att det var en tjej. Ganska kul. Men vad gör man inte för en drink liksom. Haha. Btw ska jag och Amanda börja satsa seriöst på bloggen nu. Vi ska toppa. Bäst ska vi bli! Sandra





Kommentarer
Postat av: ella

tack för att du la till dans inom en parantes, kan tolkas mkt fel annars ;)jag tror fortfarande att det är en kille, varför skulle han annars bjuda på dricka? ashton var grymt snygg på bilden btw!

2009-08-26 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0