I can't hide the way I'm feelin'

Har precis kommit hem från ett spontat besök till Camilla, det var trevligt! Blev t.o.m. lite öl, Camilla som är lite tuffare började grogga. Där har vi beviset vad utgångar varenda helg en hel sommar kan göra med en, man börjar att t.o.m. utnyttja måndagkvällarna till att dricka!? Och nu är det inte mig jag syftar på..
  Vet ni föresten hur man märker att sommaren faktiskt börjar lida mot till sitt slut? Förutom att det nu är svinkallt på kvällarna och att man ser allt färre och färre sommarklädda människor... det är absolut inga folk ute på vardagskvällarna, inte en kotte! Detta la jag märket till ikväll när jag var på väg hem, de enda som är ute är skummisar. Inga normala alltså, plus jag förstås. Men inte heller jag är väll helt "normal", men det visste vi ju alla redan. Eller?  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0