Utrotning på G...

Vet ni vilket (o)djur jag hatar mest av allt på denna jord? Grodan! Asså finns det nått äckligare djur? Och vilken nytta gör den här i världen? Hoppar runt och fjantar sig... Jag menar, alla djur brukar ju vara till nytta på nått sätt. Vem gillar t.ex. fåglar? Ingen. Men de är ändå dom som käkar upp allt småkryp som vi lika gärna kan vara utan, så då står det ju liksom 1-0 till fågeln. Den får leva! Men grodan, vad fan gör grodan? Käkar flugor kanske.. Flugor är irriterande, men hellre dom än grodorna. Ibland får man offra sig.. I Nykvarn kryllar det av dom och idag råkade jag döda en, till en början kändes det sådär men nu när jag tänker efter så finns det ju nu faktiskt en mindre av dom. Dagens goda gärning!  Amanda

(OBS! Ingen bild till detta inlägg, det här är faktiskt en anständig blogg. Alltså NO frogs!!!)


Kommentarer
Postat av: jenny

du e en padda.

2009-08-26 @ 00:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0