"Vi ska ligga, vi ska sova, vi ska supa..."

Vet ni hur man lättast får gratis drinkar på Kos? Jo man dansar uppe på bardisken.. Det här berättade jag för mamma idag men vad får jag till svar? Tydligen är det sån "fakta som hon inte är intresserad av". Och att det hon inte vet mår hon inte dåligt av!? Såå detta tänkte jag ta vara på, t.ex. när jag råkat krocka med bilen, tömt mid s.k. "sparkonto" på varenda öre eller dansat på bardisken. Allt detta ska jag hålla för mig själv, det mamma önskar det ska hon få! Jag kan inte bli en bättre dotter va? Nej jag vet:)

Här med avslutar jag också nedräkningen till det beges till Grekland, imorgon är det fucking shottime på KOS!!!! Och ja, jag vill att ni ska vara avis! Detta har jag väntat på... ja, sen sist vi var där. Jag har fått höra att Jenny och jag inte är en vidare bra kombination när det kommer till "party".(mamma). Men vet ni, då ska jag berätta en sak.. vi är den absolut BÄSTA kombon!!!!;D


Kommentarer
Postat av: kärlek!!!!!!

ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

2009-08-04 @ 02:01:58
Postat av: Maija

Ååå, jag ÄR avis!! Ha så kul! :D

2009-08-04 @ 11:41:06
Postat av: Anonym

charterslynoooooooooooor

2009-08-05 @ 00:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0