When you were young

Just nu lyssnar jag på Killers på högsta volym, äter mackor och sminkar mig. Ska till jobbet. Orkar verkligen inte. Vill vara hemma och sätta mig i solen. Bara chilla och njuta. Men nej nej. Har till och med fixat så att jag ska jobba ons och tors också. Även fast jag egentligen är ledig. Älskar det. Men vad gör man inte. Fick ledigt på lördag tack vare det. Man vill ju inte missa det grymma poolpartyt på lördag. Är riktigt taggad. Igår mötte jag upp Ella och Moa på Ica maxi. De var och handlade grejer Hink, pizza, geraldine och juice bla. Ella och jag ska blanda hink på lördag. Ska bli en riktig kos-hink. Kommer bli så sjukt kul! Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

HIINK!!!

2009-08-26 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0