Du betalar, njuter, skriker, men jag skiter i dig.

Inget kan få mig på dåligt humör. Igår tog jag körkort och idag är det glöggis. Om vi har längtat. För er som inte vet vad glöggis är så är det glöggskiva hos Ella och Moa. Om vi ska dricka glögg. Glöggen kommer flöda har Ella lovat. Eller egentligen inte lovat men jag tar det som ett löfte när det heter glöggis. Ligger och lyssnar på romantisk musik från ps I love you filmen. Fick världens rysningar av den här. Ibland, när man lyssnar på sån här musik vill man ha någon att gosa med. Och det har jag ju också, katten. hö.hö. Ska kolla på the hills och sen tänkte jag glida omkring lite ensam med bilen. Sätta på hög musik och bara njuta. Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS TILL KÖRKORTET MIN ÄLSKADE VÄN!!! I SOMMAR SKA DU Å JA GLIDA LÄNGS SVERIGES VÄGAR TILLSAMMANS ;)

2009-12-05 @ 12:08:46
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK :D KLART VI SKA :D:D:D

2009-12-08 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0