Edward är min

I söndags var jag, Ella och Moa och såg på twilight. Tror vi alla kom ut kära efter bion. Säger bara Jacob! Är helt hooked! Att han går runt nästan hela filmen utan tröja gör ju inte filmen sämre. Men han kommer aldrig slå Edward. Som tur är gillar Ella jacob mer så då tar jag Edward och så får Ella Jacob. Perfekt. Vad tyckeru om det Ella? Eller Ella, du har inget val. Du får nöja dig med Jacob. Edward är min. Mohaha. Slutet var så romantiskt att vi smet in på filmen efter och såg slutet igen. Busiga vi är. Sandra



Kommentarer
Postat av: Anonym

sandra du får skrotet dvs edward ;P jacob är min för all tid framöver. jag har kollat på massa youtube klipp med honom hähä, vi är snart tillsammans. iaf är jag dte med han men han vet inget ännu :)

2009-12-01 @ 19:25:01
Postat av: Sara

Ååååååh Edward asså!!!!!!!!!!!

2009-12-02 @ 16:30:47
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0