Dagen efter...

Igår var det alltså första dagen i skolan efter att ha spenderat en vecka i Lappland och det första man får reda på att det är prov dagen efter (alltså idag). Inte nog med det, vilket ämne är det prov i? Jo.. naturkunskap B!! Vilket smarthuvud till människa har komiit på att de på en samhällslinje ska läsa natur? Inte en speciellt smart en tror jag.. Såå, det var bara hem och börja plugga vilket gick sådär. Sköt upp det hela dagen vilket slutade med att jag satt uppe halva natten och lyckades försova mig enda till lunch idag.. Hann iallafall till provet, vilket gick lika dåligt som jag hade anat. Men nu till den bättre delen, dagen efter kvällen fullproppad med plugg. Finns det något bättre än dagen efter då man har absolut ingenting att göra? Detta ska jag iallafall utnyttja till fullo och bara njuta:)  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0