Friday night

Idag/ i natt är jag tråkig. Jag valde att stanna inne i stället för utgång idag. Skulle firat Sofia som fyller 20. Grattis till dig Sofia! Men vad ska man göra. Kommer bli så mycket utgifter den här månaden så den här månaden får bli lite tråkigare än de andra. En lung månad kanske. Fast den här månaden är snart slut. Och när Mars är slut så blir det ingen lung månad längre för då är det studentskivor inplanerade och annat kul. Kanske får kalla det en lung helg istället. Tar tillbaka lung månad och kallar den en lung helg istället.

Såg att jag fått ett klagomål om att det inte uppdateras. Är det du Sara? Hoppas iaf att Sofia får en bra födelsedag och att ni har det kul ikväll/ natt tjejer utan mig:) Sandra

                      

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej. Det är Lördag och jag är glad, så jag ville bara skicka en liten hälsning till alla mina härliga blogg-tjejer och killar.



Hoppas ni också får en lika mysig dag och helg.

En STOR KRAM till dig!



//Minaya

2009-02-28 @ 17:23:24
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Sara

klart d e ja ;) hehe

2009-02-28 @ 22:03:57
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0