Min helg

Så här såg min helg ut: I Fredags utgång på husets. Var riktigt kul. Vart inte riktigt som planerat. Jag och Sara försökte dra ihop ett jätte stort gäng men det slutade med att vi vart fyra stycken. Men kul hade vi. Jag startade med att föra hos Sara och sen mötte vi upp Kalle och Markus på tåget och drog vidare till husets.

Igår var Ella hos mig. Vi hade melodifestivalen kväll och åt massa godis. Åh vad jag inte gillar hon den där Ugglan. Ush! Hur fan kunde hon komma vidare? Jag ville att Marie skulle komma vidare. Hon var så snygg och låten var inte så pjåkig den heller. Antar att hela antis-järna röstade på Ugglan och att det var därför hon kom vidare. haha. Sandra

                   


Kommentarer
Postat av: Sara

mästerfotograf man e asså ;D

2009-02-08 @ 12:34:45
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: sandra

haha :P

2009-02-08 @ 16:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0