Onsdag

Har varit hemma idag pga av feber och jag får verkligen inte bli sjuk nu.. jag vill inte, inte nu!! Så vad ska man göra? Hittills har jag bara druckit typ 20 koppar te utan någon vidare framgång. Några tips? Får ångest när jag har planerat in massa saker att göra under veckan men som jag inte kan göra nu. Mest över skolan.. men sen så har ju jag och Annis köpt ett varsitt gymkort för någon vecka sen också och ska vell erkänna att det har gått lite trögt att komma igång. Och nu på sistone har det nog mest varit jag som hela tiden kommer på annat att göra när vi egentligen ska gymma.. Men jag LOVAR, så fort den här skiten går över så är det Annis och jag som ska utnyttja våra nyköpta gymkort!
   Men för tillfället är det vell bara att göra som min förstående vän Jenny säger; "Bit ihop!"  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0